Beoordeling door klanten: 8.7/10 ­ 508 beoordelingen

"Ik wil een persoonlijke service en technische zekerheid"

Tarieven – Mensonides Installatie

 

Wij geven u graag meer informatie over onze tarieven.

Laat u installatiewerkzaamheden uitvoeren door ons, dan hanteren wij standaard tarieven voor de werkzaamheden. Deze tarieven vindt u op deze pagina.

 

 

 

 

Tarieven – installatiewerkzaamheden & storingen

 

Tarieven 2019Exclusief BTWInclusief BTW
Service & onderhoud monteur (per uur) 65,00 78,65
1e monteur (per uur) 55,00 66,55
2e monteur – hulp monteur (per uur) 45,00 54,45
Overige kosten en toeslagen
Voorrijkosten 22,72 27,50
Voorrijkosten – buiten openingstijden * 45,45 55,00
Tarief storingsdienst na 16.30 uur * 150%
Tarief storingsdienst zat, zon & feestdagen * 200%
  • Onze normale openingstijden zijn maandag t/m vrijdag van 7.30 – 16.30 uur.
  • Onder Feestdagen vallen de volgende dagen: nieuwjaarsdag, goede vrijdag, tweede paasdag, Hemelvaartsdag, vrijdag na Hemelvaartsdag, tweede Pinksterdag, Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag. 
  • * Deze tarieven gelden indien u geen onderhoudscontract heeft van Mensonides Installatie  of bij werkzaamheden die niet onder het onderhoudscontract vallen.

 

 


 

Geplande werkzaamheden

De geplande installatiewerkzaamheden worden uitgevoerd op basis een afgesproken prijs. Ook kan er met u afgesproken zijn dat de installatiewerkzaamheden worden uitgevoerd op regiebasis.

Op regiebasis worden de werkelijke kosten in rekening gebracht (werkuren + gebruikte materialen). De gehanteerde arbeidskosten staan in bovenstaande tabel.

 

 


 

Kleine werkzaamheden

Indien de planning het toelaat kunnen wij kleine werkzaamheden spoedig oppakken. Omdat de benodigde tijd lastig in te schatten is, voeren wij deze werkzaamheden op regie uit.

Houd er altijd rekening mee dat wij minimaal 1 uur factureren en dat er voorrijkosten in rekening worden gebracht.

 

 


 

Storingen

Storingen pakken wij zo snel mogelijk op binnen onze reguliere werktijden: 7.30 uur – 16.30 uur.

Afhankelijk van de storing zijn wij ook buiten onze openingstijden en in het weekend bereikbaar voor onze klanten met een servicecontract.

 

Heeft u een servicecontract van Mensonides?

De afspraken hierover vindt u in uw servicecontract. Bij Onderhoud Plus & Warmtegarantie zijn de voorrijkosten en uurloon inbegrepen.

Bij onderhoud Basis zijn de voorrijkosten en uurloon voor het verhelpen van de storing niet inbegrepen.

 

Let op: het bijvullen en ontluchten van de centrale verwarming valt niet onder uw servicecontract. U kunt deze werkzaamheden zelf eenvoudig uitvoeren, volg ons stappenplan en bekijk de video. Wilt u dat wij deze werkzaamheden uitvoeren, dan worden er voorrijkosten en de benodigde tijd in rekening gebracht. 

 

 

Heeft u geen servicecontract van Mensonides?

Afhankelijk van de beschikbaarheid van onze servicemonteurs zijn wij te bereiken om storingen op te lossen.

Houd er rekening mee dat wij minimaal 1 uur factureren en dat er voorrijkosten in rekening worden gebracht. Buiten onze reguliere werktijden wordt een extra toeslag berekend.

 

 

Technisch zeker. Persoonlijk warm.